ГЛЯДАЧІ ДО КІНОТЕАТРІВ ПРИХОДЯТЬ РІЗНІ: ХТОСЬ ВІДДАЄ ПЕРЕВАГУ ДРАМАМ, ХТОСЬ КОМЕДІЯМ, ХТОСЬ БОЙОВИКАМ. АЛЕ БІЛЬШІСТЬ З НИХ ОБ'ЄДНУЄ ПОПКОРН, ЯКИЙ СУПРОВОДЖУЄ ПЕРЕГЛЯД ФІЛЬМІВ. ЦЯ АМЕРИКАНСЬКА ТРАДИЦІЯ ВЖЕ МІЦНО ВВІЙШЛА В УКРАЇНСЬКЕ ЖИТТЯ, А ПРИСМАК ПОВІТРЯНОЇ
КУКУРУДЗИ НЕВІД’ЄМНО ПЕРЕПЛІТАЄТЬСЯ З ВРАЖЕННЯМ ВІД ФІЛЬМУ: В ІДЕАЛІ ЯКІСТЬ ТОГО Й ІНШОГО МАЄ БУТИ НАЙВИЩОЮ.
Компанія «Техніка Дніпро» розпочала свою діяльність 15 років тому й сьогодні обіймає понад 60 % ринку «кінотеатрального попкорну». Багато в чому завдяки дніпровцям Україна перебуває серед лідерів зі споживання американської повітряної кукурудзи в усій Європі. А в найближчих планах у «Техніки Дніпро» – не лише збереження позицій лідера на українському ринку, але й розвиток на інші країни. Успіхи українського бізнесу не залишилися поза увагою за океаном. На запрошення українських партнерів міжнародний менеджер з продажів провідного бренда попкорну Vogel Клаудіо Данус цього літа відвідав Україну, яка для компанії ConAgraFoodservice (власник бренда) з «невідомої крапки на мапі світу» перетворилася на солідного партнера зі значними обсягами поставок та великими перспективами. Розвиток кіноринку й ринку попкорну відбуваються паралельно. Зростання кінотеатральних мереж, відродження українського кіно та збільшення аудиторії кіноманів напряму впливає на продажі в кінотеатрах.
Олександр та Аліна Гончарови й Клаудіо Данус розповіли VGL сinema про те, як складалося американсько-українське партнерство, як попкорн Vogel завойовував Україну та як компанія «Техніка Дніпро» бачить себе в наступні 15 років.